Xornada PLANT BASED - ALIMENTOS E BEBIDAS DE BASE VEXETAL PERSPECTIVAS, E REGULACIÓN?
Por que é importante? Nun contexto no que cada vez máis persoas consumidoras optan por alternativas vexetais, a xornada "Plant Based: Perspectivas e Regulación" abordará a necesidade de normativas claras que garantan a transparencia na etiquetaxe e na distribución destes produtos, co obxectivo de protexer os dereitos das persoas consumidoras e asegurar información adecuada.
Este evento é unha excelente oportunidade para coñecer máis sobre o crecemento do sector vexetal e as súas implicacións normativas.
Xornada Desperdicio Alimentario
O evento terá lugar o día 18 de xuño no Hotel NH Collection de Santiago de Compostela.
A xornada abordará a problemática do desperdicio alimentario en todas as fases da cadea da alimentación, desde o campo ou o mar ate os fogares, comedores ou establecementos de restauración.
Despega a compra en liña dos produtos frescos
As vendas de produtos frescos como a carne multiplicáronse mesmo por catro-, e non só pola gran distribución ou as empresas dedicadas á venda en liña de alimentación’, se non polos pequenos comercios que se viron obrigados por esta crise para innovar e a facer chegar aos fogares dos consumidores os produtos frescos pola imposibilidade de poder saír a compralos.
En España, prefírese facer a compra en supermercados de proximidade
Segundo a asociación, “a alta eficiencia alcanzada permite ofrecer a alimentación a uns dos mellores prezos de Europa”, ata 6 puntos por baixo da media europea, sobre o barómetro de Eurostat. Durante 2016, destaca a apertura dos chamados “novos modelos de tendas”, máis eficientes enerxéticamente e pensados para ofrecer unha experiencia de compra positiva e memorable para consumidores e consumidoras.
Proteína vexetal: unha preocupante dependencia do exterior
Ademais, as leguminosas presentan unha importancia destacada na protección do medio ambiente e na loita contra o cambio climático. Son cultivos resilientes que ofrecen nutrientes esenciais aos ecosistemas biolóxicos, e fixan nitróxeno que beneficia á saúde do chan.
Tendencias en alimentación
Os produtos para vexetarianos (como os preparados 0% carne) e o aumento de snacks (moi lonxe daqueles primitivos ronquiños considerados como lambetadas, e que agora inclúen cárnicos, vexetais, froita, leguminosa ou turrón) son outras das tendencias que avalan o interese por unha nutrición sa. Esta tendencia consolídase coa ampla variedade de produtos que inclúen os chamados superalimentos (chlorella, spirulina, kale, lúcuma, maca…), que se introduciron na dieta dos españois con inusitada rapidez.
As cinco industrias que máis poderían beneficiarse de 'blockchain'
Por exemplo, en alimentación, a vantaxe de ter un libro maior dixital imposible de modificar, significa que todo, desde as galiñas ata o chocolate e as mazás, pódese rastrexar literalmente desde que se produce a leira ata que chega á súa mesa, ou polo menos ata o estante do supermercado. E se algo sae mal, unha cadea de bloques podería reducir o tempo necesario para rastrexar e deter a propagación dunha enfermidade transmitida polos alimentos.
Mais alá da agricultura vertical
O mercado agrícola vertical global foi valorado en $ 1.5 mil millóns en 2016, e os prognósticos predín que alcanzará o $ 6.4 mil millóns para o 2023, segundo Market Allied Research 2017. A industria atrae a investidores altruístas atraídos por promesas que van desde grandes marxes de ganancias ata prácticas agrícolas máis sustentables. Tamén atrae a innovadores atraídos pola súa avanzada tecnoloxía.
Etiquetar os alimentos indicando a súa orixe impulsa as economías locais e o desenvolvemento sustentable
En concreto foron analizados nove casos, entre eles o café de Colombia, o queixo manchego de España, o viño brasileiro Vale dos Vinhedos, o azafrán de Marrocos, o té Darjeeling da India e o pemento Penja camerunés. A FAO destacou nun comunicado que, na maioría deses produtos, ese tipo de etiqueta incrementou o prezo final, cun valor engadido de entre un 20 e un 50 %, debido a que os consumidores están dispostos a pagar máis por alimentos asociados a características únicas de sabor, cor ou calidade.